COMMUNICATIE
Onderscheidend in
taal en vorm
krachtige communicatie
>we spreken de taal van uw doelgroep
Communicatie is alles wat we doen....
Communicatie is hoe we ons inleven in de wereld van de doelgroep van het congres, hoe we vervolgens hun ambities en uitdagingen verwoorden en tot slot hoe we hen prikkelen en verleiden om mee te doen aan het programma.
Communicatie is hoe we op heldere wijze verwachtingen weten te managen in het organisatorische traject en kunnen inspelen op last minute gebeurtenissen.
Communicatie is hoe we de opbrengsten van het congres al dan niet in een breder gezelschap weten terug te geven en hiermee eventueel ook andere stakeholders weten te enthousiasmeren.
COMMUNICATIE MET IMPACT
>Het programma wordt opgesteld en afgestemd met de opdrachtgever. Parallel worden de belangrijkste gesprekspartners aan het programma toegevoegd in rollen van introducties, reflectie en deelnemend aan kleinschalige dialoogformats. Indien concept in termen van thema en gesprekspartners is goedgekeurd kan de werving beginnen. Parallel aan de programma- ontwikkeling wordt de huisstijl van de bijeenkomst ontwikkeld, passend bij de doelstelling en gewenste positionering van de bijeenkomst. Een huisstijl is belangrijk voor de herkenbaarheid van het congres, voorals als het congres voor meerdere jaren wordt ontwikkeld.
1. We spreken de taal van uw doelgroep
Communicatie is hoe we ons inleven in de doelgroep van het congres, hoe we vervolgens hun ambities en uitdagingen verwoorden en tot slot hoe we hen prikkelen en verleiden om mee te doen aan het programma.
2. We brengen de opbrengsten onder de aandacht
Communicatie is hoe we de opbrengsten van het congres al dan niet in een breder gezelschap weten terug te geven en hiermee eventueel ook andere stakeholders weten te enthousiasmeren.
3. We managen de verwachtingen
Communicatie is hoe we op heldere wijze verwachtingen weten te managen in het organisatorische traject en kunnen inspelen op last minute gebeurtenissen.
4. We geven context aan het onderwerp
We geven context aan het congres en laten hiermee de thematiek zien vanuit verschillende invalshoeken. belichten de thematiek breed voor alle stakeholders.
LATEN WE ELKAAR
ONTMOETEN
Algemeen Directeur
Ruim 22 jaar ervaring in congressen en de ontwikkeling van nieuwe ontmoetingsconcepten. Kernwoorden: bevlogen, inlevend, creatief en resultaatgericht.
Lijfspreuk: “Elke grote verandering begint met een kleine stap".
Programma Directeur
Ruim 20 jaar (inter)nationale ervaring in programma- en congresmanagement op bestuurlijk niveau binnen de publieke en private sector. Passie voor nieuws, sport, muziek en alles wat daar tussen zit. Altijd op zoek naar bijzondere mensen, verrassende verhalen en nieuwe formats.