Rendement
Duurzaam
Verbinden
meer Rendement
>Gedreven op inhoud en denkend vanuit de klant van de klant
Rendement op uw investering, hoe vertaalt zich dit? Vanuit een bepaalde aanleiding bent u betrokken bij of geeft u opdracht tot het organiseren van een ontmoeting. Een ontmoeting die investeert in de relaties van uw organisatie, investeert in het verrijken van uw kennis en inzichten, investeert in het thought leadership van uw organisatie.
Een congres of andere vorm van ontmoeting geeft invulling aan uw wensen. Maar staat niet op zichzelf en is nooit af. We hebben het hier over het bouwen aan de relatie met uw stakeholders, het verrijken van uw kennis. Het congres maakt onderdeel uit van een groter plan, een strategie waarin werkt aan uw persoonlijke danwel organisatiedoelen.
Impact maken
>Het rendement op uw bijeenkomst of uw deelname aan een bijeenkomst kent meerdere aspecten. We noemen er enkele om u een idee te geven.
1. Mensen in contact brengen met elkaar
Zijn de juiste mensen op het juiste niveau aanwezig? Gerelateerd aan uw wishlist is dit eenvoudig vast te stellen. Vervolgens zal het programma concept mede bepalend zijn in welke mate er sprake is geweest van nuttige interactie en dialoog. Om dit vast te stellen is een simpele evaluatie toereikend.
2. Mensen informeren
Zijn de juiste thema's over het voetlicht gekomen en hebben de deelnemers de gelegenheid gehad de informatie makkelijk tot zich te nemen. Was er sprake van verdieping in de zin dat de informatie kon worden bediscuseerd en kon worden geplaatst in een specifieke context? Om dit vast te stellen is een simplele evaluatie toereikend.
3. Gedragsverandering
Een gedragsverandering begint bij begrip voor de nieuwe situatie en de wil tot veranderen. Het tot stand brengen van een verandering gaat niet over één nacht ijs en zal zeker baat hebben bij herhaling. In het licht van deze doelstelling zal een bijeenkomst een repeterend karakter moeten hebben om te komen tot ander gedrag.
4. Thought Leadership
De positionering van uw organisatie is afhankelijk van het beeld dat uw stakeholders van u en organisatie hebben. Een onderscheidend congres kan hieraan zeker bijdragen maar staat niet op zichzelf. Een structurele aanpak met het oog op het initieren van innovatieve gesprekken zal hieraan bijdragen.
LATEN WE ELKAAR
ONTMOETEN
Algemeen Directeur
Ruim 22 jaar ervaring in congressen en de ontwikkeling van nieuwe ontmoetingsconcepten. Kernwoorden: bevlogen, inlevend, creatief en resultaatgericht.
Lijfspreuk: “Elke grote verandering begint met een kleine stap".
Programma Directeur
Ruim 20 jaar (inter)nationale ervaring in programma- en congresmanagement op bestuurlijk niveau binnen de publieke en private sector. Passie voor nieuws, sport, muziek en alles wat daar tussen zit. Altijd op zoek naar bijzondere mensen, verrassende verhalen en nieuwe formats.