DEELNEMERSVELD

Kwalitatief en evenwichtig

o.b.v. persoonlijke  benadering

Een divers deelnemersveld 

komt tot stand dankzij een persoonlijke benadering

Het vertrekpunt is een ideale genodigdenlijst samen te stellen in de zin dat deelnemers hun ideeen en ambities met een divers en prikkelend gezelschap kunnen delen. Een tevreden deelnemer moet zich in goed gezelschap voelen, zich uitgedaagd voelen en tegelijkertijd de mogelijkheid hebben om te klankborden. Vanuit deze gedachte houden we, in overleg met de opdrachtgever, rekening met de keuze voor functionarissen, marktgebieden, generaties en expertise. Hiertoe maken we gebruik van zowel ons eigen netwerk als dat van de opdrachtgever en worden hierbij ondersteund door een modern event management systeem die ons helpt de juiste campagnes te voeren. 

ELKAAR INSPIREREN

"De deelnemers maken het programma.." zo zijn we van mening. De dynamiek in de zaal, de chemie tussen de deelnemers onderling is minstens net zo belangrijk als de sprekers op het podium. De ontmoetingen die Blommestein Groep organiseert krijgen hierdoor ook een duurzaam karakter. Er ontstaat een klik tussen de deelnemers onderling omdat ze elkaar verrassen, aanvullen, versterken en inspireren.

 

“Ik was voor het eerst aanwezig op het Ingendael Discours. Een verassende bijeenkomst vooral door de combinatie van deelnemers en grote variëteit  aan onderwerpen (en perfecte locaties). De aanwezigheid van ervaren bestuurders en jongere mensen uit het veld en tegelijkertijd mensen uit de zorg maar ook daarbuiten leidde ertoe dat ik regelmatig in de twee dagen werd verrast met nieuwe inzichten.” 
Renée Barge, Lid Raad van Bestuur, Stg. MCH / Bronovo-nebo


“Het Ingendael Discours levert vernieuwende inzichten in de wereld van de zorg, inspirerende sprekers en goede onderlinge dialoog tussen zorgbestuurders. De diversiteit van het gezelschap is een groot voordeel terwijl de focus toch goed gericht is.”
Michael Rutgers, Algemeen Directeur, Longfonds

 

ALLE ingrediënten

komen bij ons samen

WAAROM BLOMMESTEIN GROEP?
  • Netwerk op C-level
  • Strategische en bestuurlijke thematiek
  • Ruim 20 jaar ervaring in congresontwikkeling
  • Inhouse studio: online en offline marketingkennis
  • Flexibel en gedreven team
WANNEER KUNNEN WE U ONTMOETEN?

WAT KUNNEN WE VOOR U BETEKENEN?

  • Ontwikkeling van een onderscheidend en sterk congresprogramma?
  • Congresdeelnemers op juiste niveau?
  • Een strakke en vlekkeloze congresorganisatie? 

Stuurt u ons een bericht en we bespreken graag hoe we u van dienst kunnen zijn. 

Required
Required
Disclaimer
Voor ons is een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonsgegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Hierbij houden wij ons aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) stelt. De door u opgegeven persoonsgegevens worden enkel gebruikt voor de door u aangevraagde informatie en voor eventuele vervolgopdrachten die hieruit mochten voortvloeien. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend die persoonsgegevens die u rechtstreeks aan ons opgeeft. Gegevens die niet langer nodig zijn worden verwijderd. U kunt ook zelf vragen om inzage, wijziging of verwijdering van gegevens. Zie hiervoor het e-mailadres eugenie@blommesteingroep.nl

LATEN WE ELKAAR

ONTMOETEN

Eugénie Blommestein

Algemeen Directeur


Ruim 22 jaar ervaring in congressen en de ontwikkeling van nieuwe ontmoetingsconcepten. Kernwoorden: bevlogen, inlevend, creatief en resultaatgericht.

Lijfspreuk: “Elke grote verandering begint met een kleine stap".

Lard Ortjens

Programma Directeur


Ruim 20 jaar (inter)nationale ervaring in programma- en congresmanagement op bestuurlijk niveau binnen de publieke en private sector. Passie voor nieuws, sport, muziek en alles wat daar tussen zit. Altijd op zoek naar bijzondere mensen, verrassende verhalen en nieuwe formats.

Aukje van Lamoen

Project Manager


Al ruim 5 jaar de spin in het web van elke bijeenkomst: van kleinschalig debat tot grootschalige conferentie. De vraagbaak voor iedere partner en opdrachtgever van Blommestein Groep.

Kernwoorden: duizendpoot, inlevend, anticiperend en organisatorisch sterk. 

Babette Cuppé

Project Manager


We zijn blij met de komst van Babette. Met ruim 11 jaar ervaring in het organiseren van (medische) congressen verwelkomen we na de zomer Babette als nieuwe Project Manager. 

Kernwoorden: teamplayer, communicatief sterk en accuraat.

Matthijs van der Made

Senior Graphic Designer


Steun en toeverlaat voor alle creatieve en technische communicatie vragen. Van logo ontwikkeling tot html nieuwsbrieven. Onmisbare schakel in de positionering van uw bijeenkomst. 

Kernwoorden: creatief, technisch en twee meter lang.